فول آلبوم مهدی درمیانی فول آلبوم مهدی درمیانی .

فول آلبوم مهدی درمیانی

کامل ترین آهنگ های عبدالحلیم حافظ عربی قدیمی

کامل ترین آهنگ های عبدالحلیم حافظ عربی قدیمی با لینک مستقیم و پخش آنلاین اماده کردیم


شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب گلچینی از بهترین و کامل ترین ترانه های عبدالحلیم حافظ با لینک پرسرعت Mp3 دانلود کنید


Download Full Album Abdel Halim Hafez


دانلود آهنگ جدید فردی تایفور به نام ایچیم یانار


 


عبدالحلیم حافظ (متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۲۹، درگذشطورهٔ خوانندی کشور مصر و بلکه اسطوره‌ای بی‌بدیل در سراسر جهان عرب است. پس از گذشت سالیان سال از درگذشت این هنرمند بسیار مشهور، هنوز آهنگ‌های زیبا و تأثیرگذارش در سراسر دنیا طرفداران بی‌شماری دارند. عبدالحلیم حافظ یکی از چهار ستون اصلی بنای موسیقی مصر همچنین موسیقی جهان عرب است؛ وی در طول حیاتش به «عندلیب الأسمر» - به معنی بلبل سبزه‌رو - ملقب بود و بیشترین تأثیری که یک خواننده می‌توانست از خود به‌جا بگذارد را بر موسیقی عربی بر جای گذاشت.

 دانلود زیباترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های عبدالحلیم حافظ با کیفیت بسیار عالی - دانلود آهنگ های عبدالحلیم حافظ

کامل ترین آهنگ های عبدالحلیم حافظ عربی قدیمی با لینک مستقیم و پخش آنلاین اماده کردیم

شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب گلچینی از بهترین و کامل ترین ترانه های عبدالحلیم حافظ با لینک پرسرعت Mp3 دانلود کنید

Download Full Album Abdel Halim Hafez

 
مجموعه‌ای بی‌نظیر از بهترین، زیباترین، مشهورترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های عبدالحلیم حافظ را گردآوری کرده‌ایم؛ این مجموعه را به این دلیل «بی‌نظیر» خوانده‌ایم که برای اولین‌بار در دنیای اینترنت، مهم‌ترین آهنگ‌های این هنرمند بزرگ را با کیفیت صوتی خارق‌العاده و رفع‌اِشکال‌شده ارائه کرده‌ایم. بر روی تک‌تکِ آهنگ‌های ارائه‌شده، با دقت و مهارت بسیار زیادی پالایش و ارتقای صدا انجام شده است و همچنین این نسخه از آهنگ‌ها برای اولین‌بار در اینترنت توسط سایت سافت‌گذر برای دانلود قرار داده شده‌اند. لازم است به این نکتهٔ مهم اشاره کنیم که اغلب آهنگ‌های عبدالحلیم حافظ، مستقیماً از کنسرت‌های وی ضبط شده‌اند و تنها همان اجراهای زندهٔ ضبط‌شده از وی موجود هستند؛ سافت‌گذر نیز گلچینی از آنها را با بهترین و بدون اِشکال‌ترین کیفیتِ ممکن در اختیار کاربران عزیز قرار داده است.

 
در پلیر موجود در این صفحه می‌توانید نسخهٔ کوتاه‌شده همچنین کاملاً پالایش‌شده و ارتقایافتهٔ یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های عبدالحلیم حافظ با عنوان «قارئة الفنجان» به‌معنی «فالگیر» و یا «فال قهوه» را به‌طور آنلاین (به‌عنوان نمونه) بشنوید. لینک‌های دانلود مستقیم و رایگان تمامی این آهنگ‌های زیبا و ارزشمند، هم به‌صورت تک‌تک و هم به‌صورت یکجا در یک فایل فشرده در صفحهٔ دانلود این پُست قرار داده شده‌اند و به‌راحتی می‌توانید آنها را دانلود کنید.


برچسب: موسیقی، موزیک، آهنگ، سونگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۹:۰۵ توسط:iman موضوع: نظرات (0)